Yardım

  • İndirim kuponlarımı nasıl kullanabilirim?

    Sepet sayfasında satın almak istediğiniz ürünlerin hemen altında "Promosyon Kodu Ekle" butonu yer almaktadır. Bu butona tıklayarak açılan alana kullanmak istediğiniz indirim kuponunu girebilirsiniz. Bir siparişinizde en fazla 1 adet indirim kuponu kullanabilirsiniz.

  • Beden / Numara değişimi yapabilir miyim?

    Satılan ürünlerin stoğu olduğu takdirde değişim yapılamamaktadır. Aksi takdirde iade süreci başlatılacaktır.

  • Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz UPS ile Vakko'ya ulaştırmanız gerekmektedir. 

    Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

  • İptal işlemini nasıl yapabilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için yardım menüsü altında bulunan e-posta destek kısmından veya 0 216 454 09 00 numaralı destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • İade işlemini nasıl yapabilirim?

    W Collection online shop sitesinden aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay ) içerisinde faturanız ile iade edebilir, aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilir, exchange card alabilirsiniz. 

    ÜCRETSİZ İADE 

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz UPS ile Vakko'ya ulaştırmanız gerekmektedir. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

    Geri göndereceğiniz ürünler için 444 00 33 nolu telefondan UPS kurye rezervasyonu yapabilirsiniz. 

    MAĞAZADA DEĞİŞİM & İADE

    W Collection Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünü W Collection Kuruluşlarına ait mağazalarda değişim yapabilir, iade edebilirsiniz. 

    Mağazalarda yapılan iadelerde ödeme iadesi yapılmamaktadır. İade tutarı W Collection Online Shop tarafından satın alma yapılan kredi kartına iade edilir. 

    İADE KOŞULLARI

    Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    Kozmetik(Parfüm), gıda(Çikolata), abiye, iç giyim ve akseuarlarda iade yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 

    İADE /DEĞİŞİM GÖNDERİM

    Ürünleriniz tarafınıza iade/ değişim formu ile gönderilmektedir.

    İade / Değişim formunda iade ya da değişim talebinizi belirtip, iade etmek istediğiniz ürünün barkodu karşısına iade/değişim sebebini, değişim yapmak istiyorsanız da ilgili barkodun karşına yeni istenilen ürünün barkodunu ve bedenini belirtmeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade/ değişim formu paketin içine konulmalı, paketin üzerine ise iade / değişim etiketi yapıştırılmalıdır. Bu etiket üzerinde ALICI ADRESİ ve UPS ALICI ÖDEMELİ MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır. Bu nedenle ürünü kargoya teslim ederken herhangi başka bir bilgiye ihtiyaç duymayacaksınız. 

    İade Adresi:

    W Collection Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125
    34517 Esenyurt, İstanbul

    ÖDEME İADELERİ

    Gelen ürün öncelikle W Collection tarafından incelenir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakko'nun iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

    SİPARİŞ İPTAL İŞLEMLERİ 

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için iletişim formundan mail atmaniz yeterlidir. 

    ÖNEMLİ NOT

    W Collection Kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler W Collection online shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

    Online sayfamızda OUTLET bölümünden alınan ürünler sadece VAKKO OUTLET mağazalarımızdan değişimi yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır.

  • Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekletebilir miyim?

    Evet

  • Kargom ne zaman ulaşır?

    Kargonuz, siparişiniz onaylandıktan sonra 5 iş günü içerisinde talep ettiğiniz adrese teslim edilir.  (Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. )

    Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numaranızı içeren e-posta gönderilecektir. E-postadaki linki tıklayarak ya da Gösterge Paneli / Hesabım altındaki Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.  

    Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

    W Collection Parfümleri iş günlerinde saat 16:00 a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir.

  • İade koşulları nelerdir?

    İADE KOŞULLARI

    Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 

  • W Collection İletişim Bilgileri

    W Collection İletişim Bilgileri için tıklayınız. 

    https://www.wcollection.com.tr/iletisim

  • Exchange Card Hakkında Bilgi

    Mağazalarımızda iade ve değişim işlemleri sırasında sunulmaktadır.
    Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    Geçerliliği 3 yıldır.
    W Collection kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • Gift Card Hakkında Bilgi

    Mağazalarımızdan satın alabilirsiniz.
    Minimum 100 TL yüklenebilir.
    Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    Geçerliliği 3 yıldır.
    W Collection kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. 

    Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri gönderiniz. Müşteri Hizmetlerimiz size yardımcı olacaktır. 

    Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir. 

  • Garanti prosedürünüzle ilgili bilgi alabilir miyim?

    Şikayete konu olan ürünler firmamız tarafından incelenmektedir.

    Üretime dayalı bir hata içerdiği takdirde iadesi alınmaktadır.

    Kullanımla bağlantılı oluşmuş ve hatalı temizleme işlemleri nedeniyle zarar görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir.

  • Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

    Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda, kargo şirketi görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Haber notunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. 2 gün içinde kargo firmasının Müşteri İlişkilerini arayıp evde siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçekleştirilecektir. 

  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Bunun için lütfen siparişlerim sayfasından siparişinizin statüsünü kontrol ediniz. Yeni adresinizi iletmek için yardım sayfasındaki "E-Posta Destek" bölümünden destek talebi oluşturabilir veya 0 216 454 09 00 numaralı destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?

    Size en yakın mağazayı https://www.wcollection.com.tr/magazalar linkinden filtreleme yaparak bulabilirsiniz.

  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

    Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

  • Yurtdışına teslimatınız var mı?

    Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır.

  • Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

    Siparişleriniz UPS Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

  • Beden / Numara değişimi yapabilir miyim?

    W Collection Online Shop sitesinden alınan ürünlerde stok olması durumda renk/beden değişimi yapılabilmektedir. Değişim yapılacak ürünlerin fiyatları arasında fark olması durumunda değiştirilmek istenen ürün iade alınır ve yeni istenen ürün için tekrar sipariş verilmesi gerekmektedir. Değişim işlemi için değişim yapmak istediğiniz ürünü orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte geri göndermeniz gerekmektedir. Değişim istediğiniz ürünü göndermeden önce  Bize Ulaşın kısmından mesaj konusunu "Sipariş Hakkında" olarak seçerek sipariş numarasını ve  değişim yapmak istediğiniz ürünlerin ürün kodlarını bildirmeniz gerekmektedir.

    W Collection Online Shop sitesinden alınan ürünler ürün gammı uygun olduğu takdirde W Collection mağazalarından değişim işlemi yapılabilir. Mağazada yapılan değişimlerde  değişim yapılan ürünün fiyatı , yeni alınan ürünün fiyatından yüksek ise aradaki fark W Collection Online Shop tarafından kredi kartınıza iade yapılır. Ürünün ücretinin yeni alınan üründen düşük olması durumunda aradaki farkı mağaza kasalarından ödeme yapabilirsiniz.

    W Collection mağazalarından alınan ürünler W Collection Online Shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

  • İademi hangi adrese göndereceğim?

    Ürünleriniz tarafınıza iade/ değişim formu ile gönderilmektedir.

    İade / Değişim formunda iade ya da değişim talebinizi belirtip, iade etmek istediğiniz ürünün barkodu karşısına iade/değişim sebebini, değişim yapmak istiyorsanız da ilgili barkodun karşına yeni istenilen ürünün barkodunu ve bedenini belirtmeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade/ değişim formu paketin içine konulmalı, paketin üzerine ise iade / değişim etiketi yapıştırılmalıdır. Bu etiket üzerinde ALICI ADRESİ ve UPS ALICI ÖDEMELİ MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır. Bu nedenle ürünü kargoya teslim ederken herhangi başka bir bilgiye ihtiyaç duymayacaksınız. 

    İade adresimiz:

    W Collection Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125
    34517 Esenyurt, İstanbul

  • İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

    Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre WCollection'ın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

  • Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

    Havale yoluyla ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile alışveriş yapabilirsiniz.

  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

    https://www.wcollection.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Advantage, Axess, Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

    Vade farksız 2 taksit veya vade farksız 2 + 5 taksit imkanı
    Vade farksız 3 taksit
    Vade farksız 2 taksit
    Vade farksız 2 taksit
    Vade farksız 2 taksit
    Vade farksız 2 taksit
    Vade farksız 2 taksit

  • Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

    Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile alışveriş yapabilirsiniz.

  • Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

    Alışverişlerinizde debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Debit kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

  • W Collection Card

    Eğer W Collection Card sahibi iseniz, W Collection kartınızın tanımlı olduğu telefon numaranızı müşteri ilişkileri aracılığıyla bize iletebilirsiniz. W Collection kartınız hesabınıza tanımlanarak tarafınıza bilgi verilecektir.

    Şu an için web sitemiz üzerinden W Collection Card başvurusu yapılamamaktadır.

E-posta DestekW Collection Müşteri İlişkileri, haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt verir. Sorularınızın cevaplarını “Hesabım” menüsü altındaki “Mesajlarım” sekmesinden takip edebilirsiniz.
Destek Hattı : 0 212 483 33 33 Pazartesi-Cumartesi : 10:00-19:00