Yardım

  • Beden / Numara değişimi yapabilir miyim?

    W Collection online shop sitesinden alınan ürünlerde stok olması durumda renk/beden değişimi yapılabilmektedir. Aksi takdirde iade süreci başlatılacaktır.

  • Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo ile W Collection iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir. 

    Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

  • İptal işlemini nasıl yapabilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için yardım menüsü altında bulunan e-posta destek kısmından veya 0 216 454 09 00 numaralı destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • İade işlemini nasıl yapabilirim?

    W Collection online shop sitesinden aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız ile iade edebilir, aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilir, exchange card alabilirsiniz. 

    ÜCRETSİZ İADE 

    İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo şirketi ile W Collection iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

    Geri göndereceğiniz ürünler için 444 00 33 nolu telefondan kargo şirketi kurye rezervasyonu yapabilirsiniz. 

    ÜRÜN DEĞİŞİMİ

    W Collection Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişimi sadece W Collection mağazalarımızdan yapılmaktadır. Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir W Collection mağazamız bulunmuyor ise, ürünleriniz ile gönderilen iade formunu doldurarak iade talebiniz için ürünü iade adresimize gönderebilirsiniz.

    MAĞAZADA DEĞİŞİM & İADE

    W Collection Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 30 gün içerisinde Türkiye'deki size en yakın W Collection mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
    Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
    Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir W Collection mağazamız bulunmuyor ise, iade talebiniz için ürünü iade adresimize gönderebilirsiniz.

    Mağazalarda yapılan iadelerde ödeme iadesi yapılmamaktadır. İade tutarı W Collection Online Shop tarafından satın alma yapılan kredi kartına iade edilir. 

    İADE KOŞULLARI

    Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    Kozmetik(parfüm), gıda(çikolata), abiye, iç giyim ve aksesuarlarda iade yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 

    İADE GÖNDERİM

    Ürünleriniz tarafınıza iade formu ile gönderilmektedir.

    İade formunda iade talebinizi belirtip, iade etmek istediğiniz ürünün barkodu karşısına iade sebebini belirtmeniz gerekmektedir.

    Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu paketin içine konulmalı, paketin üzerine ise iade etiketi yapıştırılmalıdır. Bu etiket üzerinde ALICI ADRESİ ve KARGO ALICI ÖDEMELİ MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır. Bu nedenle ürünü kargoya teslim ederken herhangi başka bir bilgiye ihtiyaç duymayacaksınız. 


    Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081
    UPS Kargo İade Müşteri Kodu: V20R51
     

    İade Adresi:

    W Collection Online Shop
    Koza Mah. 1673 Sok. No:125
    34517 Esenyurt, İstanbul

    ÖDEME İADELERİ

    Gelen ürün öncelikle W Collection tarafından incelenir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Vakko'nun iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

    SİPARİŞ İPTAL İŞLEMLERİ 

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için iletişim formundan e-posta göndermeniz yeterlidir. 

    ÖNEMLİ NOT

    W Collection kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler W Collection online shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

    Online sayfamızda OUTLET bölümünden alınan ürünler sadece VAKKO OUTLET mağazalarımızdan değişimi yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır.

  • İade koşulları nelerdir?

    İADE KOŞULLARI

    W Collection Online Shop sitesinden aldığınız ürünü, teslimat tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay) içerisinde faturanız ile iade edebilirsiniz. Orijinal ambalajı bozulmuş, kullanılmış ve başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı ve sizdeki tüm kopyalarının gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 

  • Exchange Card Hakkında Bilgi

    Mağazalarımızda iade ve değişim işlemleri sırasında sunulmaktadır.
    Kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
    Geçerliliği 3 yıldır.
    W Collection kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir.

  • Beden / Numara değişimi yapabilir miyim?

    W Collection online shop sitesinden alınan ürünlerde stok olması durumda renk/beden değişimi yapılabilmektedir. 

    ÜRÜN DEĞİŞİMİ

    W Collection  Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişimi sadece W Collection mağazalarımızdan yapılmaktadır. Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir W Collection mağazamız bulunmuyor ise, ürünleriniz ile gönderilen iade formunu doldurarak iade talebiniz için ürünü iade adresimize gönderebilirsiniz.

    MAĞAZADA DEĞİŞİM & İADE

    W Collection Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 30 gün içerisinde Türkiye'deki size en yakın W Collection mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
    Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
    Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir W Collection mağazamız bulunmuyor ise, iade talebiniz için ürünü iade adresimize gönderebilirsiniz.

    Mağazalarda yapılan iadelerde ödeme iadesi yapılmamaktadır. İade tutarı W Collection Online Shop tarafından satın alma yapılan kredi kartına iade edilir. 

    Mağazada yapılan değişimlerde değişim yapılan ürünün fiyatı, yeni alınan ürünün fiyatından yüksek ise aradaki fark W Collection online shop tarafından kredi kartınıza iade yapılır. Ürünün ücretinin yeni alınan üründen düşük olması durumunda aradaki farkı mağaza kasalarından ödeme yapabilirsiniz.

    W Collection mağazalarından alınan ürünler W Collection online shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.

  • İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

    Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre WCollection'ın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

E-posta DestekW Collection Müşteri İlişkileri, haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt vermektedir..
Destek Hattı : 0 212 483 33 33 Pazartesi-Cumartesi : 10:00-19:00