{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no", "smsPermission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": " Sıkça Sorulan Sorular " }
{ "type": "gtmStart" }
GİRİŞ YAPIN
Üye değil misiniz? Üye olun.
Sepet
Alışveriş Sepetiniz Boş
Genel Toplam

Sıkça Sorulan Sorular


POPULER SORULAR

İndirim kuponlarımı nasıl kullanabilirim?

Sepet bölümünde satın almak istediğiniz ürünlerin hemen altında bulunan "Promosyon Kodu Ekle" kısmına, kullanmak istediğiniz indirim kuponunu girebilirsiniz.


  • Bir siparişinizde en fazla 1 adet indirim kuponu kullanabilirsiniz.
  • İndirim kuponu, başka kampanyalarla birleştirilemez ve kuponunuza tanımlı indirim tutarı/oranı sepetinizdeki indirimsiz ürünlere uygulanır.
W Collection İletişim Bilgileri

W Collection iletişim bilgilerine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Gift Card Hakkında Bilgi

Gift Card, W Collection mağazalarından satın alabileceğiniz ve sevdiklerinize hediye edebileceğiniz kartlardır.

  • Minimum 100 TL yüklenebilir.Güncel kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
  • Geçerliliği 1 yıldır.
  • Sadece, Vakko Kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir. Online Shop’ta geçerli değildir.
Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?

Size en yakın mağazamızı buraya tıklayarak bulabilirsiniz.

Ödeme seçenklerim nelerdir?

Alışverişlerinizi kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile yapabilirsiniz. Ek olarak Masterpass'e kartınızı kaydedebilir ve sonraki alışverişlerde hızlı şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.​
Havale veya EFT yoluyla ödeme yapılamamaktadır.
3D özellikli yurtdışı kartları ile alışveriş yapılabilmektedir.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

W Collection Online Shop sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Axess, Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

Yasal düzenlemeler gereği Gıda ve Kozmetik alışverişlerinizde taksitlendirme yapılmamaktadır.
Bu ürünlerde kredi kartı tek çekim seçeneğinden faydalanabilirsiniz.​Tek çekim seçeneğini seçerek sipariş oluşturmanız halinde, sonrasında ekstra taksitlendirme işlemi yapılamamaktadır.




2 Taksit
6 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
5 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
5 Taksit
2 Taksit






İnceleme prosedürünüzle ilgili bilgi alabilir miyim?

Fatura tarihini takip eden 15 ay içerisinde, inceleme talebiyle, satın alındığı mağazaya iletilen her ürün, ürün inceleme birimimize gönderilerek, üretim ve kalite kontrol ekipleri tarafından incelenmektedir.

Ürününüzü, satın aldığınız mağaza kategorisine uygun mağazalarımızdan, faturanız ile birlikte incelemeye gönderebilirsiniz.
Faturası bulunmayan ürünler için inceleme işlemi yapılamamaktadır.
Üründe üretime dayalı bir hata tespit edilmesi halinde, iadesi alınmaktadır.
Kullanıma bağlı oluşmuş ve hatalı temizleme işlemleri nedeniyle zarar görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir.
Mağazadan satın alınan ürünler Online Shop’a inceleme için gönderilememektedir. Gönderim yapılması durumunda herhangi bir işlem yapılmadan tarafınıza geri gönderilecektir.

Siparişime ait ürünün stoğu tükenebilir mi?

W Collection Online Shop web sitemiz üzerinden satışı yapılan ürünler mağaza stoklarımız ile sınırlıdır. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra ürünün mağazalarımızdaki stok durumu kontrol edilir. Siparişinize ait ürünün stoğu tükenmiş ise iade işleminiz gerçekleştirilerek, müşteri hizmetleri departmanımız kanalıyla tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılır.

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekletebilir miyim?

Evet, W Collection Online Shop’tan satın aldığınız ürünleri hediye paketi yaptırabilir, hediye notu ekletebilirsiniz. Bunun için siparişinizi tamamlarken hediye paketi ve hediye notu seçeneklerini işaretlemeniz ve sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajınızı boş alana yazmanız yeterlidir.

İADE & İPTAL

Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile W Collection iade adresine ulaştırmanız gerekmektedir.

Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

İptal işlemini nasıl yapabilirim?

Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için yardım menüsü altında bulunan e-posta destek bölümünden veya 0 212 483 33 33 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

İademi hangi adrese göndereceğim?
Ürünlerinizi aşağıdaki iade adresimize göndermeniz gerekmektedir.

İade Adresimiz:


Vakko Online Shop


Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul



Ücretsiz Gönderi Kodları:
Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081


Exchange Card nedir?

Exchange Card, mağazalarımızı iade ve değişim işlemleri için ziyaretiniz sırasında, iade veya değişim işlemlerinin yapılamaması halinde, (örneğin; değişim için farklı bir ürün alternatifi beğenmediğinizde veya talep ettiğiniz ürün bedeninin stokları tükendiğinde) sizlere verilen ve ilgili ürünün ücretine ait tutarın yüklenmiş olduğu para kartıdır.

- Geçerliliği 1 yıldır.
- Güncel kart tutarı mağazalarımızdan öğrenilebilir.
- Exchange Card, yalnızca Vakko kuruluşlarına ait mağazalarda geçerlidir. Online Shop’ta geçerli değildir.

İade veya değişim işlemini nasıl yapabilirim?

ÜRÜN DEĞİŞİMİ


W Collection Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim işlemlerini, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız ile birlikte W Collection mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.



Web sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi Online Shop birimimiz aracılığıyla yapılamamaktadır.



Ürün değişimi için ürünün sevk irsaliyesi, faturası veya değişim kartı ile birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.



Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, mayo/bikini, aksesuar ürünlerinde değişim yapılamamaktadır.




ÜRÜN İADESİ



W Collection Online Shop'tan satın aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 ay) içerisinde faturanız birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile göndererek iade edebilirsiniz. Ürünlerin iade kabul işlemi mağazalarımız, iade işlemi ise Online Shop birimimiz tarafından 10 iş günü içerisinde yapılmaktadır.



Ürün iadesi için ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.



Kozmetik (parfüm), gıda (çikolata, çay, kahve), abiye, iç giyim, mayo/bikini, aksesuar ürünlerinde iade yapılamamaktadır.



Debit (hesap) kartlar ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.





İADE GÖNDERİM




Ücretsiz Gönderi Kodları:



Yurtiçi Kargo İade Müşteri Kodu: 466946081




İade Adresi:



W Collection Online Shop


Koza Mah. 1673 Sok. No:125 34517 Esenyurt, İstanbul



Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.




ÖNEMLİ NOT



W Collection kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler W Collection Online Shop sitesinden değiştirilemez ve iade edilemez.


Online sayfamızda Outlet bölümünden alınan ürünlerin değişimi veya iadesi sadece Vakko Outlet mağazalarımızdan yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır.


Online sayfamızda sezon bölümünden alınan ürünlerin değişimi ve iadesi sadece sezon mağazalarımızdan yapılabilir.


İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre W Collection'ın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde ise sizlere e-mail kanalıyla bilgilendirme yapılmaktadır.

İade yapıldıktan sonra tutarın hesaba geçmesi banka tarafından belirlenmektedir. Bu konuda bankanızdan bilgi talep edebilirsiniz.

KARGO & TESLİMAT

Kargom ne zaman ulaşır?

Siparişiniz kargoya verildiğinde, kargo takip numarası, tarafınıza e-posta ile gönderilmektedir. Kargo harekeketlerinizi, e-postadaki linke tıklayarak ya da Gösterge Paneli/ Hesabım altındaki Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.

Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi resimli bir kimlik belgesi ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.

Ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açarak ürün içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.

Teslimat sırasında bizzat adresinizde bulunmamanız halinde, siparişiniz, teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Siparişlerimizde kargo seçeneğimiz bulunmamaktadır. Bulunmuş olduğunuz il ve ilçe bilgisine göre UPS Kargo veya Yurtiçi Kargo ile gönderim yapılmaktadır.

Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda;

Yurtiçi Kargo ilk teslimattan sonra ikinci kez adresinizi ziyaret etmemektedir. Bu doğrultuda, kargonuzu 3 iş günü içerisinde bulunduğu kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. Kargonun teslim alınmaması durumunda, paket tarafımıza iade olarak geri gönderilecektir.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişlere ait adres değişikliği yapılamamaktadır. Dilerseniz, ürününüz kargoya verilmeden Müşteri İlişkileri departmanımızla iletişime geçerek iptal talebinde bulunabilirsiniz.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Yurtdışına teslimatınız var mı?

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır. K.K.T.C de dahil olmak üzere yurtdışına teslimatımız yoktur.

Kargo ücreti ödeyecek miyim?

Online Shop mağazamızdan yapacağınız 200 TL ve altı alışverişleriniz için kargo ücreti 9,90 TL'dir. 200 TL üstü alışverişler için kargo ücretsizdir.

ÖDEME

Ödeme seçenklerim nelerdir?

Alışverişlerinizi kredi kartı, debit (banka) kartları ve BKM Express ile yapabilirsiniz. Ek olarak Masterpass'e kartınızı kaydedebilir ve sonraki alışverişlerde hızlı şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.



Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.​


Havale veya EFT yoluyla ödeme yapılamamaktadır.


3D özellikli yurtdışı kartları ile alışveriş yapılabilmektedir.





Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

W Collection Online Shop sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Axess, Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

Yasal düzenlemeler gereği Gıda ve Kozmetik alışverişlerinizde taksitlendirme yapılmamaktadır.
Bu ürünlerde kredi kartı tek çekim seçeneğinden faydalanabilirsiniz.​Tek çekim seçeneğini seçerek sipariş oluşturmanız halinde, sonrasında ekstra taksitlendirme işlemi yapılamamaktadır.


6 Taksit
2 Taksit
5 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
2 Taksit
2 Taksit



W COLLECTION CARD

W Collection Card Ayrıcalıkları Nelerdir?

W Collection Card ile anında ve artan oranlarda indirim kazanırlar,
Yeniliklerden ve indirimlerden öncelikli haberdar olurlar,
W Collection Card'a özel dönemsel kampanya ve avantajlardan yararlanabilirler,
Sezon sonu indirimlerinden öncelikli yararlanırlar.

Nasıl W Collection Card sahibi olurum?

Kart sahibi olmak ve detaylı bilgi için mağazalarımıza başvurabilirsiniz. 0212 4833333 numaralı W Collection Özel Hizmet Hattı' nı arayarak ya da musteriiliskileri@wcollection.com.tr 'a e-posta göndererek W Collection Card’la ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

W Collection Card ile indirim kazanır mıyım?

W Collection, Vakkorama, Vakko Boutique, Klosk Vakko’dan yapacağınız
1 - 2.000 TL arası alışverişe %5
2.000 - 10.000 TL arası alışverişe %10
10.000 - 20.000 TL arası alışverişe %15
20.000 - 75.000 TL arası alışverişe %20
75.000 TL ve üzeri alışverişe %25

Vakko, Vakko Home, Vakko Wedding, Vakko Chocolate, V2K designers’dan yapacağınız
1 - 5.000 TL arası alışverişlere %5
5.000 - 20.000 TL arası alışverişlere %10
20.000 - 75.000 TL arası alışverişlere %15
75.000 - 150.000 TL arası alışverişlere %20
150.000 TL ve üzeri alışverişlere %25 indirim oranı kazabilirsiniz.